Erhvervsflytning

Flytning af en virksomhed i drift kræver fuldt overblik og god planlægning. Uanset det gælder flytning til nyt domicil, interne omstruktureringer eller sammenlægning af virksomheder, så har Frej.dk den erfaring der skal til for at løse opgaven til jeres fulde tilfredshed.

Alle ved, at en flytning er forbundet med store omkostninger, ikke mindst er risikoen for tab af driftsindtægter en væsentlig faktor. Derfor tilbyder Frej.dk altid at udføre flytninger udenfor normal arbejdstid, så virksomhedens drift bliver mindst muligt berørt af flytningen. Det kan for eksempel være at jeres virksomhed kan flyttes i weekenden? Så står alle arbejdspladser klar, når medarbejderne møder igen mandag morgen. Vores ambition hos Frej.dk er, at tilbyde “rigtig” service og fleksible løsninger til vores kunder. Nøjagtig den service som opfylder jeres behov.

Det gælder om at være godt forberedt, hvis I står overfor at skulle flytte jeres virksomhed. Henvend jer derfor til os I god tid, så vi sammen kan starte på planlægningen og få arrangeret jeres flytning så effektivt som muligt.

Vi har kompetente flyttefolk. Vores kompetencer dækker alt inden for virksomhedsflytninger. Vi håndterer interne og eksterne flytninger fra start til slut. I samråd med jeres virksomhed koordinerer og udfører vi placeringsplaner, opmærkning, nedpakning, transport, opbevaring, udpakning, montage og opfølgning. Vi stopper ikke før opgaven er løst!